17 Ekim 2009 Cumartesi

Dıkandım ha...

Yok henüz kartallar gibi tüy dökme mevsimim gelmedi.Gelince söylerim.Zorunlu bir ayrılıktı. Ellibes.org adlı veb sitesini kapatınca yapım aşamasında daha profosyonel www.mysamsun.com sitesini beklerken meğer birkaç blok ötedeymiş,blogger. İyi ki varsın. Benim gibi fikir fakiri bir 'yazı şovmeni'olaylara nasıl bön bön bakabilir ki.

'Yazmak adet kanaması gibidir huysuzluk yapar.'ya aslında yazmamakta öyle. Yazı kabızı oldum yazmaya yazmaya. Dıkandım ha!Üstelik benim gibi şair olmaya çalışan bir mizah yazarıysanız.

Gündem o kadar yoğun ki. Sırf konu başlıklarını alt alta koysanız sayfanız dolar. İskandinav ülkelerinin birinde yaşamıyoruz ki,gündem hep aynı olsun. Ama burası çetrefilli bir coğrafya. Konu sıkıntısı mı o da ne? Ülkemiz konu açısından humuslu toprak gibi çok verimli gerçekten; Başkan Obama'ya nobel verilmesi(bizimle ne ilgisi var derseniz.Var.) Irak,Af-Pak,İsrail'le Ayrılık, Serdar turgut, Cem uzan için elveda rumeli,tekrar Serdar turgut,Gazeteler,Kim beşyüz milyar istemez ki, Birbirimizi yemekteyiz, Ermeni açılımı, Suriye, Paket,açılım her neyse. Asıl kendi gündemimizde neler var onlara bakacağız.

Bu arada parağraf aralıklarını koydum. Gürbüz Azak bu aralıkların okuyucuyu dinlendirdiğini söylemişti bana. Yorulmadınız ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...