17 Ekim 2010 Pazar

ÇEKİRGE-USTA DİYALOGLARI 5

Çekirge- Öncelikle mesleğinizi öğrenebilir miyiz?
Usta- Kürek operatörüyüm!(Amele)

Ç- Son günlerde ki ruh halinizi öğrenebilir miyiz usta?
U- Mısır ununa bulanmış balık gibiyim, kızartılmayı bekleyen!

Ç- Hayatta hiç başarılı bir iş yaptınız mı?
U- Hayır tabi ki. Ben ‘Erken Kaybedenler’ denim.

Ç- Sizce başörtüsü sorunu çözülür mü?

U- Çözünür!

Ç- Yerin 700m altına inseydiniz yanınıza alacağınız üç şey ne olurdu?

U- Yanıma değil ama geride beni yerin dibinde de olsa bulacak dostlarımın olmasını isterdim.

Ç- Taşrada yaşamak nasıl bir duygu sizce?
U- En kötü yanı gazetelerin taşra baskılarını okumak durumunda olmam.

Ç- Gaziantep’te ne işiniz vardı?
U- Fıstıkların peşine gitmiştim. Antep fıstıklarının!

Ç- T-short giymeyi seviyor musunuz?
U- Ben değil, Seven Hill.

Ç- Memedalibey’in ‘mum söndü’ gafını izleyebildin mi?
U- Yok. Tam o sırada elektrikler söndü.

Ç- İtle mi dalaşırdınız yoksa çalıyı mı dolaşırdınız?

U- Çalıyı dolaşmayı tercih ederdim.

Ç- Sizce mahalle baskısı var mı?

U- Şimdi yaşadığım muhit kalburüstü zenginlerin olduğu bir yer, hele yazın kaldırıma park etmiş Bemeve’lerin, Mercedes’lerin lastiklerine sürtünerek eve geçmek zorunda kalıyoruz. Üzerimde büyük bir baskı var anlayacağınız.

Ç- En çok sevdiğiniz bitki türü?

U- Kökünü severim, özellikle zıkkımın!

Ç- Üzerinde çalıştığınız bir konu var mı?

U- Burnunu karıştırıp sandalyenin altına silenleri araştırıyorum.

Ç- Bunca şair arasında size de bir pay düştü mü?

U- Çok az bir 'kıl payı' düştü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...