13 Aralık 2010 Pazartesi

Çekirge- Usta Diyalogları - 8

Çekirge- Usta öncelikle memleketinizi öğrenebilir miyiz?
Usta- Ölü öküz kasabasından!

Ç- Peki nerede yaşıyorsunuz?
U- Aşk/entte yaşıyorum!

Ç- Mesleğinizi öğrenebilir miyiz?
U- Can pazarında seyyarım!

Ç- Keyif?
U- Uzun zamandır uğramıyor!

Ç- Günleriniz nasıl geçiyor?
U- Hiç ölmeyecek gibi dünyaya, yarın ölecekmiş gibi yine dünyaya çalışıyorum!

Ç- Yurtdışında kaldınız mı hiç?
U- Kalmadım gülüp geçtim sadece.

Ç- Size Sadem diyebilir miyim?
U- Adem’i tercih ederim.

Ç- En sevdiğiniz sebze?
U- Omurilik soğanı!

Ç- Beslediğiniz bir hayvan var mı?
U- Talih kuşu besliyorum!

Ç- Birine kızdığınızda nasıl tepki verirsiniz?
U- “Behni kafa” derim!

Ç- En son okuduğunuz kitap?
U- Haliçten Gazel Okuyan Simonlar!

Ç- Camilere yardımda size hangi sözler etkili oluyor?
U- Yaşlı bir amcanın: “Ne verirsen elinle o gelir seninle” veciz sözü.

Ç- Hobileriniz nelerdir?
U- Malazlar kibritini elimle çevirmek!

Ç- “Bırakın hayatınız altüst olsun. Altının üstünden daha iyi olmadığı ne malum” sözü hakkında ne diyeceksiniz?
U- Bu kişisel gelişim şeysini ben bir kez denedim. Altının daha iyi olmadığını gördüm.

Ç- Şu yaşadığımız çağa hangi adı verebiliriz?
U- Kendine yontma taş devrinden, otoriteyi cilalama taş devrine geçtik!

Ç- Ölünce hangi mezarlıkta yatacaksın?
U- Kırık kalpler mezarlığında!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...