28 Şubat 2011 Pazartesi

Çekirge Usta diyalogları - 9

Çekirge-Merhaba nasılsın Usta?
Usta- Mahvolmaya devam ediyoruz Çekirge!

Ç- Öncelikle mesleğinizi öğrenebilir miyiz?
U- Uyuma ustasıyım!

Ç- Kendinizi nasıl tanımlarsınız?
U- Çok bulunur Hint kumaşıyım!

Ç- Boş zamanlarınızda neler yapıyorsunuz?
U- Efendilik yapıyorum. Serserileri toplayıp onları "efendi" yapıyorum!

Ç- Gelecekte neler yapmayı planlıyorsunuz?
U- Takımdan ayrı düz koşu yapacağım!

Ç- Bugünlerde pek görünmüyorsunuz?
U- Soğuktan donmasınlar diye ortalıkta başı boş dolaşan yaşlıları belediye topladığı için evde oturuyorum.

Ç- Peki evde neler yapıyorsunuz?
U- Kusura bakıyorum! Kimse bakmayınca mecburen.

Ç- Bir hayaliniz var mı?
U- Saathane meydanında amele olmak vardı diyorum!

Ç- Hayatınızdan memnun musunuz?
U- Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete durumu!

Ç- Amerikan kültürünün etkileri konusunda gençleri uyaracak mısınız?
U- Hey dostum neden söz ettiğini bilmiyorum!

Ç- Merak ettiğiniz bir konu var mı?
U- Ölen bazı insanların şeytanları nerede şimdi?

Ç- Uçaklar ne yer Usta?
U- Uçak yemi Çekirge!

Ç- Boşanmalar arttı, evlilik müessesi tehlikede mi?
U- Düğün salonlarında çalan müziğe bakar mısınız; Hastalıkta, sağlıkta ve çapkınlıkta...

Ç- Hayatta değer verdiğiniz birşeyler var mı?
U- Yangında ilk kurtarılacak bazı fikirlerim var!

Ç- Günümüzde insanlarda utanma duygusu azaldı diyorlar.
U- Utançımız bikini kadar olunca vücudu kapatmaya yetmiyor maalesef!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...