10 Nisan 2011 Pazar

Çekirge - Usta Diyalogları - 10

Çekirge- Öncelikle mesleğinizi öğrenebilir miyiz?
Usta- Düşler aleminde gece bekçisiyim!

Ç- Dinlediğiniz bir sanatçı var mı?
U- Kahtalı Mıçe!

Ç- Peki günlük tutar mısınız?
U-“ Ezginin günlüğü” nü tutuyorum!

Ç- Hiç sarhoş oldunuz mu?
U- Birkaç kez zafer sarhoşluğu yaşadım!

Ç- Hayata dair düşünceleriniz neler?
U- Kafam öyle boş şeylerle dolu ki!

Ç- Hayatta başardığınız bir şeyler var mı?
U- Maalesef yok. Her başarı bedel istiyor!

Ç- Askerliği nerede yaptınız?
U- Erzurum’da bahriye askeriydim!

Ç- Nelerle uğraşıyorsunuz? Yeni bir kitap çalışması var mı?
U-“ Atlara su veriyorum. Daha bir seviyorum dağları!”

Ç- Kızdığınızda nasıl bir tepki verirsiniz?
U- Hadi oradan sidikli derim!

Ç- Şimdiki gençleri nasıl buluyorsunuz?
U- Daha kalın, daha kaba ve daha öfkeli!

Ç- Soğukla aranız nasıl?
U- Ben üşümüyorum ama bazen bilgisayarım donuyor!

Ç- Hayvan sever misiniz?
U- Balık hayvanını severim!

Ç- Kimseye kötülük yaptınız mı?
U- Bana iyilik yapan olmadı ki insanlara niye kötülük yapayım!

Ç- Bugünlerde çok düşüncelisiniz? Benim borçları düşünmenize gerek yok usta!
U- Bir haftanın içine ne kadar Perşembe koyacağım, onu düşünüyordum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...