3 Kasım 2011 Perşembe

Çekirge - Usta Diyalogları 14

Çekirge- Mesleğiniz?
Usta- Negatif işler müdürüyüm Çekirge!

Ç- Peki çalışıyor musunuz?
U- Tabiî ki sıfırı tüketmeye çalışıyorum!

Ç- Yani?
U- Boştayım ama yakında vitese takacağım!

Ç- Çocuğunuz var mı Usta?
U- Ben hadım köyde oturuyorum!

Ç- Peki nerede oturuyorsunuz?
U- İki çocuğum var iki yüz derdim var!

Ç- Cömert misiniz?
U- Sayılır, hatta 1 alıp 2 ödüyorum. O kadar yani!

Ç- Arayış içinde misiniz?
U- Arıyorum ama parayı koyacak yer bulamıyorum!

Ç- Deprem yardımlarını yağmalayanlar hakkında ne diyeceksiniz?
U- Onları yapanlar bir anadan değil de sanki enjektör memesinden süt emmişler!

Ç- Kızdığınızda ne dersiniz?
U- Kapçuk ağızlı derim!

Ç- Herhangi bir fırkaya üye misiniz?
U- Serbest Fırka! (Bir lokma ekmek bir hırka)

Ç- Hayvan besler misiniz?
U- Kitap kurdu beslerim!

Ç- Temcit pilavı nedir Usta?
U- Şudur: Romancı Yaşar Kemal abdi ağanın kel yeğeni İnce Memed’le 30 yıldır gündemde kalmasıdır Çekirge!

Ç- Komik bulduğunuz bir “atasözü” var mı?
U- Olmaz mı mesela; Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Başbakanı, tabiri!

Ç- Savaşa karşı “Savaşma seviş” derler. Sizde savaşa karşı mısınız?
U- Bilakis savaş taraftarıyım. Sevişecek gücümüz yok, bari savaşalım diyorum!

Ç- Küfür eder misiniz peki?
U- Dilimi korkak alıştırdım, etmez sanırım!

Ç- Vatan- Millet düşmanlarına söyleyecek bir sözünüz var mı?
U- Karadenizli bir düşünür ne güzel demiş: “Haçan Karadenizli birinin dikine gideysun, ya yağlı yedin dilin kayayi, ya da mermiden hızlı koşaysin!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...