1 Ocak 2012 Pazar

Yeni Yıl

Mümkünse;

  • Yeni yılda; sağlıkta eşitlik olsun, herkes eşit hasta olsun istiyorum! Bunu niye istiyorsam!
  • Yeni yılın sloganı; kızgınken sen sen değilsin olsun istiyorum!
  • Yeni yılda; yeryüzünde kardeşlik olsun, barış olsun, barışın kardeşi olsun… istiyorum!
  • Yeni yılda; tutukluluk süresi azalsın, çocukluluk süresi uzasın istiyorum!
  • Yeni yılda; Bu duvara yapacağınız “başvurular” gizli tutulacaktır. İstediğiniz kadar başınızı vurabilirsiniz diyorum.
  • Yeni yılda; kabuk bağlayan yaralar deşilmesin istiyorum!
  • Yeni yılda; Merkel ve Sarkozy gibi modası geçmiş siyasetçileri paraşütsüz fırlatma koltuğuna oturtup, fırlatma tuşuna basmak istiyorum
  • Yeni yılda; çevrim teorisi çürütülsün. Kimse birbiriyle küs durmasın. Herkes birbirleriyle çevrimiçi olsun istiyorum!
  • Bir mite göre beynimizin ancak %10'unu kullanıyormuşuz.
  • Yeni yılda; siz bey'inizin kaçta kaçını kullanacaksınız hanımlar? Demek istiyorum!
  • Yeni yılda; bütün genellemeler sınırlandırılmalı. Hatta bu genelleme dahi!
  • Yeni yılda; neredeyse tüm yerel TV'lerde karşımıza çıkan Dr. Ömer Coşkun' nu, ağdalı anlatımını ve erkek beygir gücü haplarını görmek istemiyorum!
  • Yeni yılda; içimdeki kış uykusuna yatmış “sınırlı devi” uyandırmak istiyorum!
  • Yeni yılda; karda yürüyüp izimi belli etmek istiyorum!
  • Yeni yılda; Çetin Altan'a “Kirpiyle kıç ne zaman bir araya gelir?” diye sormak istiyorum:
a - Kirpi tıraşlıysa
b - Kıç başkasının kıçıysa
c - Lider emrederse, diye cevap almak istiyorum!
  • Yeni yılda; “Fahiş” zam alan asgari ücretlinin küfürleri sansür edilsin istiyorum!
  • Yeni yılda; içine kırmızı don giyerek ve mandalina yiyerek yeni yıla giren yurdum insanı “bende şans olsaydı” diye başlayan cümleler kurup, “sınırsız ihtiyaçlar ile sınırlı imkanlar” arasında yaşayıp durmaya devam edecektir! Neden diye sormak istiyorum?
  • Yeni yılda; gençler işsiz ihtiyarlar, dişsiz olmasın istiyorum!

İyi de kime diyorum? Huuu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...