23 Mart 2010 Salı

Marketteyiz II


Müşteri: Dış kapının mandalı geldi mi?

Eleman: Sadece Nahit Menteşe’si geldi!

M: Bu fiyatlar nasıl belirleniyor, oğlum?
E: Rağbet olunca fiyatlar yükseliyor.
Rekabet olunca fiyatlar düşüyor ablacım.

M: Evladım, sizde ucuz ve güzel bir şey var mı?
E: Şu yeni giren arkadaşı versek, hem güzel hem de asgari ücretle çalışır.

M: Bu ülkede hayvan kıtlığı mı var ki et bu kadar pahalı?

E: O kastettiğiniz hayvanların etinden yararlanamıyoruz maalesef!

M: Ben tefek yaprağına bakmıştım.
E: Üzüm yaprağı versek, aynısı olur.

M: Oğlum sen bilirsin; kemiksiz ete niye kuşbaşı deniliyor?

E: Kasaplık yüksek okulunda o dersler boş geçiyordu teyze, öğrenemedik.

M: Çatlak zeytin var mıydı?
E: Anladım çizik zeytin istiyorsunuz.

M: Billur bulunur mu?

E: İyotlu mu, iyotsuz mu?
M: Yok, danalarda oluyor hani
E: Anladım, sizi kasap reyonuna göndereyim.

M: Lorenzo’nun yağından kaldı mı?
E: Liberalizmin kaymak tabakasından versek!

M: Sigortanız var mı oğlum?

E: Herkesin yok tabi.
M: Olur mu, elektriklerin bile sigortası var çocuğum!

M: Dr. Oetker geldi mi?
E: Ameliyata girdi. Hastanın midesinde ki pudingi çıkaracak!

M: Bana kıyma lütfen.
E: Olur kıymam!

M: ‘Şey’ler ne tarafta acaba?

E: Dimdirek gidin orada!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...