18 Kasım 2010 Perşembe

Çekirge-Usta Diyalogları - 6

Çekirge- Öncelikle mesleğinizi öğrenebilir miyiz?
Usta- Araştırıcı ve karıştırıcı yazar!

Ç- Nerde yaşamak isterdiniz?
U- Çok demokrat(!) olduğu için, Demokratik Kongo Cumhuriyetinde!

Ç- Issız bir adaya düşseniz yanınızda olmasını istediğiniz 3 şey ne olabilir?
U- Failün, failatün ve mefailün!

Ç- Nereyi bitirdiniz, tahsiliniz?
U- Mahalle Mektebini!

Ç- O köprüde ki Ayı akrabanız mı?
U- Yok, sadece köprüden geçene kadar “dayı” diyorum!

Ç- Boş zamanlarınızda neler yaparsınız?
U- Fakiriz biz, fakirlik yapıyoruz!

Ç- En son seyrettiğiniz dizi?
U- Kuşlar vadisi- Kışı!

Ç- Beğendiğiniz meyveler var mı?
U- Kara üzümün özellikle habbesini çok severim!

Ç- Soda?
U- Soda mı, biz yemek mi yiyoruz ki üzerine soda içelim!

Ç- Cem Yılmaz filmlerine gülmediğinizi biliyoruz?
U- Gülmez miyim hem de “Oturma grubumla” gülüyorum!

Ç- En sevdiğiniz “Atasözü” hangisi?
U- “Cem Uzan üstünü örteceğim!”

Ç- Avrupa Birliğini en çok neden istiyorsunuz?
U- Brüksel Lahanası için!

Ç- Düşmanınız var mı?
U- Yok. Sadece kendimle küsüm!

Ç- Sizin dolmuş hattı hangi hatta çalışıyor?
U- Fay hattında!

Ç- Sosyal sorumluluk projelerinde yer aldınız mı?
U- Yarasaların gözlerini tedavi ettirme merkezinde çalıştım!

Ç- Hiç hasta oldunuz mu?
U- Bir ara amudi fikaranın bariz inhina ile mütefarik hareketsizliğini yaşadım.

Ç- Hangi tür işte uzmanlığınız var?
U- Genelde estek köstek işlerinde!

Ç- Bu sözleri yazarak akıllı mı olduğunuzu iddia ediyorsunuz?
U- Yok öyle bir şey ben en son aklımı peynir ekmekle yedim.

Ç- Soğukla aranız nasıl?
U- Hiç iyi değil, dikenlerimi tüy tüy yapıyor!

Ç- Öfkelendiğinizde nasıl küfür edersiniz?
U- “Avu ye” derim!

Ç- Kitap okur musunuz?
U- Ben genelde “maval”okurum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...