30 Kasım 2010 Salı

Çekirge – Usta Diyalogları-7

Çekirge- Usta öncelikle mesleğinizi öğrenebilir miyiz?
Usta- Kaptanlık yapıyorum. Lafla peynir gemisini yüzdürüyorum!

Ç- Peki bu sene kurbanınızı nereden aldınız?
U- Dingo’nun ahırından!

Ç- Hangi sosyal sorumluluk projesinde yer aldınız?
U- “Anne beni lokuma gönder” projesinde!

Ç- Müzikle aranız nasıl?
U- 20’lik dişim çıkalı epey oldu ama henüz bir ‘müzik kulağım’ yok!

Ç- 10 Kasımda ne yaptınız?
U- O mahur beste çalarken, Müjgan’la biz ağlaşırdık!

Ç- Farz edin ki ıssız bir adadasınız. Yanınıza üç şey alsaydınız bu ne olurdu?
U- Üç tas hoş has kayısı hoşafı!

Ç- Çaresiz kaldığınızda ne yaparsınız?
U- Mayıl mayıl bakarım!

Ç- Ayda kaç lira kazanıyorsunuz?
U- Ay’ da yerçekimi olmadığı için biraz düşük tabiî ki!

Ç- Boş zamanlarınızda kitap okuyorsunuz dur herhalde?
U- Hayır tabi ki, doğmamış çocuğa don biçiyorum!

Ç- Devletten bir isteğiniz var mı?
U- Gölge etmesin başka bir şey istemem!

Ç- Hoşlanmadığınız renk var mı?
U- Ecevit mavisi!

Ç- Kızdığınızda ne dersiniz?
U- ‘Kemsük ağızlı’ derim!

Ç- Peki cesaretiniz var mı, cesur musunuz?
U- Cahiller cesur olurmuş. Ben genelde tırsağımdır!

Ç- İçinde bulunduğumuz durum size acı veriyor mu?
U- Vermez mi ‘acı’ çok cömerttir, elinde olduğunda esirgemiyor!

Ç- Okula gittiniz mi, tahsiliniz?
U- Ben okula bütün organlarımı götürmüyordum.‘Ayaklarımı götürüyordum kafamı değil’

Ç- Dostunuz sizin kalbinizi kıracak laf ederse?
U- Onun lafını kaldırabilirim. Çünkü vitamin kullanıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...