4 Ekim 2011 Salı

Çekirge - Usta Diyalogları 12

Çekirge- Nerelisiniz usta?
Usta- Düz-c!

Ç- Peki nerede yaşıyorsunuz?
U- Uzakistanda!

Ç- Sevdiğiniz bir kahvaltılık var mı?
U- Uyku tulumsuz kahvaltı düşünemiyorum!

Ç- Peki mesleğiniz?
U- Hava Bükücülüğü yapıyorum!

Ç- Spor yapar mısınız?
U- Elbette! Sabahları fikir jimnastiği yapıyorum!

Ç- Herhangi bir cemiyete ve cemaate üye misiniz?
U- Elbette! Otobüslerde ters oturup geriye doğru ileriye gitmekten hoşlanmayanlar cemiyetine üyeyim!

Ç- Bizi birbirimize bağlayan en önemli şey nedir sizce?
U- Kuzey Anadolu Fay hattı!

Ç- Öküzle Trenin en uygun buluşma yeri neresidir?
U- Hemzemin geçit!

Ç- Mizahçılar genelde muhalif olurlar. Sizde bu hastalığa yakalandınız mı?
U- Dil çürük dişin etrafında dolaşırmış bizimki de o hesap!

Ç- Kızdığınızda ne dersiniz?
U- Hoşyer Zebari derim!

Ç- Şeytana hiç uydunuz mu?
U- Hiç yapmadığım bir şey! Sadece bana eşlik edecek kimseyi bulamıyorum!

Ç- Üzerinde çalıştığınız bir proje var mı?
U- Suya düşen umutlar nasıl kurtulur. Bu konuda çalışıyorum!

Ç- Medyada aşırı solcular fanatikleşiyor sizce neden?
U- Medyada metre kareye düşen solcu sayısı azaldığından!

Ç- Bu yüzden mi her ota b.ka eylem düzenliyorlar?
U- Bu gidişle sütü asimile eden yoğurtçuları da protesto ederler onlar!

Ç- Şu an okuduğunuz bir kitap var mı?
U- Kitapçıya; Şu "içimdeki öküze o'ha" diyecek bir kitap var mı, dedim. O da "içinde ki öküz nasıl kısırlaştırılır" adlı kitabı verdi. Onu okuyorum!

Ç- Yazılarınız insanlar üzerinde nüfuz edebiliyor mu? Tepkiler nasıl?
U- En çok mezar kazıcıları derinlemesine nüfuz eder. Ben değil!

Ç- Paçozluğu nasıl değerlendiriyor sunuz?
U- Ülkemizde hala içine orman girmemiş "baltalar" mevcut!

Ç- Emin olduğunuz bir şey var mı?
U- Onca yaşanmışlığı bırakıp buz gibi toprağa bedenimizi bıraktığımızda zannetmiyorum ki tüylerimiz diken diken olsun. İşte bundan eminim!

Ç- Peki kendinizi nasıl tanımlarsınız?
U- Dünyayı kendinden soğutan adam, diyebiliriz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...