14 Ekim 2011 Cuma

Çekirge - Usta Diyalogları 13

Çekirge- Mesleğinizi öğrenebilir miyiz Usta?
Usta- Meslek sırrı Çekirge!

Ç- Nerede yaşıyorsunuz?
U- Solfasol’da!

Ç- Kendiniz nasıl tanımlarsınız peki?
U- İyi huylu tümör!

Ç- Uğraştığınız bir şey var mı?
U- Cılkını çıkarttığımız işleri cılkına geri koymaya çalışıyorum!

Ç- Motora bindiniz mi hiç?
U- Google arama motoruna binmiştim en son!

Ç- Sizin de kızdığınız kimseler oluyor mu?
U- Soyadından önce mal varlığını sayanlar özellikle.

Ç- Yalan söyler misiniz?
U- Eğri otururum ama doğru söylerim!

Ç- Yaptığınız bir iş var mı peki?
U- Herkesin işi başında aşkın olur. Benim ise başım işimden aşkın!

Ç- Peki iyiliksever misiniz?
U- İyilik sayılır mı bilmem; geçen gün bir uğurböceğini eline aldım. Onun üç günde gideceği yolu bir dakikada ulaştırdım. Gerçi nereye gideceğini bilmiyordum ama.

Ç- Uzattığınız bir şey var mı?
U- Hayatı uzatıyorum diyebilirim hatta sündürüyorum!

Ç- Meraklı biri misiniz?
U- Kedi olalı bir fare yakalamak nasıl bir duygu hep merak ederim!

Ç- Folklor veya halk oyunları oynar mısınız?
Ç- Özellikle halk oyunları oynarım. Halkın sağlığıyla oynarız!

Ç- Bilmediğiniz bir şey var mı?
U- Tenyalarımdan ne zaman vazgeçeceğimi bilemiyorum!

Ç- Mecliste vekiller ne yaparlar usta?
U- Sol anahtarsız “Kanun taksimi” yapar çekirge!

Ç- Heyecanınızı öldüren şey nedir?
U- Bir kafa dolusu boş kafa!

Ç- Küfür eder misiniz?
U- Etmem, ama bazılarını görünce nedense gelmişini geçmişini hatırlarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...