2 Kasım 2009 Pazartesi

Nerde Kaldın?

Öldün mü, kaldın mı?

Kaldım.
Hayatta kaldım.Evde kaldım.Sevgilide kaldım.Aşkta kaldım.
Parasız kaldım.Çocuklukta kaldım..Onda kaldım.Bunda kaldım.
En çokda sende kaldım.

Öldün mü, kaldın mı?
Öldümde kaldım.

Küstümde kaldım.Yalnız kaldım.Sevgisiz kaldım.
Arkada kaldım. Arkadaşsız kaldım.Yabancı kaldım.
Mesaide kaldım.Acıda kaldım.
Aç kaldım, açıkta kaldım.Yarıda kaldım.

Öldün mü, Kaldın mı?

Sözde kaldım.Yazıda kaldım.Şiirde kaldım.
Boşta kaldım.Boşlukta kaldım.
İşte kaldım.Düşte kaldım.Düştümde kaldım.
Issız kaldım.Fransız kaldım.

En çokta sensiz kaldım.

Tutuklu kaldım.Susuz kaldım.Takılıp kaldım.
Yersiz yurtsuz kaldım.Kandımda kaldım.

Kapıda kaldım. Sağ kaldım. Sağlıcakla kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...