20 Kasım 2009 Cuma

Su Gibi

Ne denizi ne feneri hakim bey? Ben o defteri çoktan kapattım. Ramazan’ın sırtına yükledim yardım kolilerini… Elimi eteğimi çektim, “Su gibi” oldum diyorum şimdi duruldum.

“Biz iki ülkenin dikenli telleriyiz. Dokunsak kanar ellerimiz, kavuşursak biteriz biz”, ha konuşursak da biteriz...

Malları Karagümrük’ten geçirmiyoruz hakim bey.
Bakın anlatayım: Kanal 7 den buraya Fox’landık tan sonra yeni izdivaçlara yelken açtık. Hem yedi kişiyi evlendirmek hacca gitmek kadar sevapmış. The İmam(!) Ahmet Hakan’ da söylemişti… Öyle değil mi Songül, sen de bir şey söylesene…
-Türkü söylesem...

Çöpçatanlık değil hakim bey, izdivaç proğramı evlenmeye gelen hanım dört soru soruyor; erkeğin cevabı evetse, doğru gerdeğe gönderiyoruz...

Şöyle ki;
- Evin var mı?
- Araban var mı?
- Emekli maaşın var mı?
- Beni taşıyabilecek misin?

Hepsi bu hakim bey.
Biz yanlızca mutlu sonlar katiliyiz...Yoksa paşa paşa yatarız.
Ne Uğur'u ne Arslan'ı hakim bey!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...