15 Kasım 2009 Pazar

Usta - Çekirge Diyalogları -II

Çekirge- Yeni okuyucular merak ederler, ne işle meşgulsünüz efendim?
Usta- Abesle iştigal ediyorum!

Ç- Serdar Turgut’u düşünce adamı olarak görebilir miyiz?
U- Elbette. Kaç metre bilemiyorum ama bayağı bir derinliği var o mevzularda.

Ç- Sizce Türkiye’de bölücülük var mıdır?
U- ‘Ülkemizde bölücülük yoktur. Var olan bölünmüşlüğün ortaya çıkışı vardır!’

Ç- Tövbe etmenin manası nedir ki?
U- Köprüden çok önce son çıkıştır! (Sırat Köprüsünden)

Ç- Tükürdüğünüzü yalar mısınız?
U- Nereye tükürdüğüme bağlı. Anladın sen onu.

Ç- Keleşle aranız nasıl?
U- Rus yapımı keleşle mi, Türk yapımı Ahmet Keleşle mi?

Ç- Usta, üzerine alınma ama sen deli misin!?
U- Deliyim ama akıllı numarası yapıyorum.

Ç- Sigara, alkol, kumar olayın var mı?
U- Hayır, diyeceğim ama sen; ‘o zaman bu dünyada niye yaşıyorsun ki’ diyeceksin.

Ç- Çapkınlık yapar mısınız?
U- Sevgilim beni gözlerimden öper, başka kızlara bakmayayım diye! Galiba bu işe yarıyor.

Ç- Şişman/ kilolu bayanlar hakkında ki görüşünüz?
U- Lütfen, şişman hatunlara evsel atık muamelesi yapmayalım.

Ç- Samsunspor bu gidişle küme düşecek ne diyorsunuz?
U- Kötü yola düşmesinde, nereye düşerse düşsün!

Ç- Boşanmalar neden bu kadar arttı dersiniz?
U- Şimdi eşler mausa dokunduğu kadar birbirlerine dokunmuyor!

Ç- Her şeyi olup da, dağda domuzu eksik olanlar aşı olacak mı?
U- Yok o domuzlar aşı olmayacak! Domuz risk grubunda mı ona da bakmak lazım!

Ç- Genelde uysal biri misiniz?
U- Evet. Çok uysalım. Nuh ta diyorum, peygamber de.

Ç- Televizyon kanalları konusunda neler yapılabilir?
U- İyi bir kanal tedavisi uygulanabilir.

Ç- Hayatta bir gayeniz var mı?
U- Salyangozlardan daha fazla iz bırakabilmek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...